Vandaag besteld, in 2 dagen verzonden - Niet tevreden? Geld terug! - Decoratie expert - Gratis verzending vanaf €75,- -
  • Vandaag besteld, in 2 dagen verzonden!
  • Niet tevreden, geld terug
  • Decoratie expert
  • Gratis verzending vanaf €75,-

Verzending van standaard pakketten

Verzendkosten?

Bestellingen lager dan €75Bestellingen vanaf €75
€4,95Gratis

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

  • Indien u voor 23:59 een bestelling plaatst, wordt deze binnen twee dagen verzonden. Dit met uitzondering voor extra grote pakketten en palletzendingen.
  • Zodra uw pakket bij ons vertrekt, ontvangt u een e-mail met een traceringsnummer zodat u het pakket online kunt volgen.
  • Nadat het pakket is verzonden, gebeurt de thuislevering meestal de volgende werkdag.
  • De verzendtijd kan afwijken bij drukke bestelmomenten of bij problemen op de route van de pakketbezorger.
  • Bij betaling per overschrijving is het mogelijk dat de bezorging een werkdag later gebeurt.

Wat bij afwezigheid?

  • Als er niemand aanwezig is dan zal de pakketbezorger soms proberen om het pakket te bezorgen via de buren.
  • Zoniet wordt een bericht achtergelaten. Vaak wordt er de dag nadien al een nieuwe leveringspoging ondernomen. Soms is er de alternatieve optie om het pakket af te halen in een afhaalpunt in de buurt.
  • Haalt u de bestelling sowieso liever zelf af wanneer het u best past? Kies dan bij het bestellen direct voor “Afhaalpunt in uw buurt”.

Herroepingsrecht

U heeft het recht uw bestelling tot 30 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan binnen de 14 dagen na uw melding het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Om uw aankoop te beoordelen mag u doen wat redelijkerwijs nodig is. U kunt uw aankoop testen in die mate dat u dat in een fysieke winkel zou kunnen. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht dient u ons retourformulier in te vullen en vervolgens op te sturen naar info@daviddecorations.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Retourneren en garantie planten

Planten en bloemen zijn uitgezonderd van het retourrecht

Onze planten komen rechtstreeks van de kweker. De producten in onze webshop vallen dan ook onder de categorie ‘bederfelijke producten’ (versproducten), waar ook planten en bloemen onder vallen. Hierdoor vervalt het recht om binnen 14 dagen na ontvangst je aankoop te retourneren. Planten en bloemen zijn hier namelijk van uitgezonderd. “Verse producten kunnen niet geretourneerd worden, omdat ze snel bederven of verouderen”. Daarnaast worden de planten en bloemen in speciale plant verpakkingen vanaf de kweker verpakt en is het haast onmogelijk deze op dezelfde, veilige wijze te retourneren.

Welke garantie mag je van ons verwachten?

Wij besteden alle mogelijke zorg aan het verzenden van onze producten vanaf de kwekers. Daarom geven we je graag de volgende garanties.

Altijd 100% vers van de kweker naar je huisadres verzonden!
Planten worden verzonden in speciale verzenddozen, waardoor ze niet kunnen breken of deuken.
Kwaliteitsgarantie van de kweker. De planten en bloemen komen rechtstreeks uit de kas van de kweker. Bij de kwekers vindt altijd een kwaliteitscontrole plaats.

Leveringsgarantie

Is de plant toch beschadigd aangekomen of heb je een klacht over de levering? Neem dan contact op via info@plantcentraal.nl. Stuur ons een foto van de beschadiging en in overleg bekijken wij wat de beste optie is. Je ontvangt altijd binnen 2 werkdagen een reactie.

 Plantgarantie

Omdat planten levende producten zijn, zijn ze nooit precies identiek aan elkaar. En kunnen vormen en hoogtematen dan ook wel eens afwijken. Mocht je plant desondanks niet aan de verwachting voldoen, dan vernemen wij dat graag en gaan we op zoek naar een passende oplossing.

Heeft je plant een ziekte gekregen of gaat hij dood? Dan is de kans aanwezig dat de plant niet de juiste hoeveelheid water krijgt of niet op de juiste plek staat.  In veel gevallen kunnen wij je adviseren, zodat je daarna weer volop kunt genieten van jouw plant. 

100% garantie op planten is niet mogelijk, omdat de verzorging niet te controleren is. Om toch tot een passende oplossing te komen ontvangen wij graag een foto van de plant en het ordernummer.

Download retourformulier

Opgelet: het herroepingsrecht geldt niet voor producten die op verzoek van de klant op maat zijn gemaakt.

Retourzendingen dienen in een herverkoopbare toestand te zijn:

– compleet

– in originele staat

– schoon

Indien ter versteviging tape zou worden gebruikt omheen de verpakking dan dient deze tape transparant te zijn. Zo kan het product met de originele verpakking terug in de verkoop. Indien mogelijk wordt de originele verpakking best in een extra doos verpakt of met papier omwikkeld.

Klachtenprocedure

David Decorations doet er alles aan om klachten te voorkomen. Onder andere door de speciale manier van verzending, kwaliteitscontrole bij de kwekers en een zo goed mogelijk beeld en afmetingen van de plant. Mocht je toch ergens niet tevreden over zijn, stuur ons dan zo snel mogelijk een mail op info@daviddecorations.nlBinnen 2 werkdagen na ontvangst van de klacht ontvang je een reactie met een passende oplossing.